Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

czwartek, 5 stycznia 2017

Ready, set... go!

Pamiętam swoją nieudaną próbę stworzenia bloga jakoś w zeszłym roku. Założyłam go a po 5 minutach... skasowałam. Bo o czym pisać, bo będą nudy, bo pomysłów i zapału brak.
Tym razem będzie jednak inaczej, jestem tego pewna. Książki i czytanie towarzyszą mi od zawsze, najpierw czytali mi rodzice a jak już się nauczyłam to czytałam sama. W szkole podstawowej musieli dorobić mi kartę biblioteczną bo w tej domyślnej, pojedynczej, najzwyczajniej w świecie zabrakło miejsca. Wiadomo, że im przybywa lat, tym ubywa czasu na wszelkie przyjemności ale na czytanie zawsze znajdę czas.
Także będzie to blog o książkach. Trochę recenzji, trochę zestawień. Trochę wszystkiego :)

Ps. zapraszam na mojego książkowego instagrama: bkwrmsh

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz