Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

niedziela, 8 stycznia 2017

Wyzwania czytelnicze 2017



Ach wyzwania! Kto ich nie lubi? Szczególnie gdy dotyczą książek! Ja aktualnie biorę udział w dwóch.


1. #styczniowazabawa17

Wyzwanie organizowane przez Imperium Książkomaniaczki na Instagramie. Celem jest wstawienie na instagrama 31 zdjęć z interpretacją na dany dzień np. dzień 10 - stos niebieskich książek, dzień 25 - książka w oryginale. Jak mówi autorka im kreatywniej tym lepiej :)
Ja zaczęłam z drobnym opóźnieniem, ale dzisiaj udało mi się nadrobić wszystkie zaległości, więc jutro będę postować zdjęcie na dzień 9 - książka otrzymana w prezencie.
Koniecznie sprawdźcie Instagrama żeby zobaczyć wszystkie zdjęcia!


2. 52 książki

Wszystkim znane i przez wszystkich kochane wyzwanie - jedna książka na jeden tydzień.


3. Wyzwanie Wiedźmy z Wiedźmowej głowologi



Kolejność dowolna, interpretacja również. 12 kategorii, 12 miesięcy. Bardzo dobrze przemyślane, i dość niezobowiązujące. Każdy znajdzie coś dla siebie :)


Może kiedyś ja też wymyślę swoje własne wyzwanie, a na razie zdaję się na innych, którzy mają super kreatywne pomysły :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz